27 listopada 2017

Bank Dobrych Praktyk – Materiały do pobrania

  • Badania przesiewowe skuteczną profilaktyką niepowodzeń szkolnych uczniów na poziomie edukacji wczesnoszkolnej
  • Bank Dobrych Praktyk WSPE: Twórcza matematyka. Wspieranie uczniów zdolnych
  • IPET dla uczennicy z upośledzeniem w stopniu lekkim w gimnazjum
  • Projekt Edukacyjny – Co może mały człowiek?
  • W kręgu rodziny dziecka z dysfunkcjami rozwojowymi
  • Materiał ze szkolenia nt. Przygotowanie członków zespołów orzekających poradni psychologiczno-pedagogicznych do roli liderów
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym
  • Bezpieczni w domu, szkole i środowisku
  • Bank Dobrych Praktyk WSPE: Galeria Artystyczna „Wieszak”. Jak kształtować aktywnych twórców i świadomych odbiorców kultury
  • O pomaganiu i współpracy. Nauczyciele i inni specjaliści wobec rodziców dzieci ze specjalnymi potrzebami
  • Bank Dobrych Praktyk WSPE: Zamojski Przegląd „Reportaż” – rozwijanie indywidualnych potrzeb młodzieży szkolnej
  • Dziecko autystyczne i z zespołem Aspergera w przedszkolu i szkole Włączanie do grupy rówieśniczej i tworzenie warunków sprzyjających uczeniu się
  • Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w bibliotece szkolnej ¬ uczeń z trudnościami w nauce
  • Program terapeutyczny - Ortograficzna corrida - dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w pisaniu
  • Poradnia odkrywa, wspiera i promuje talenty – przykłady dobrych praktyk
  • Strategia postępowania wobec ucznia przejawiającego symptomy ryzyka dysleksji
  • Diagnoza dziecka z grupy ryzyka dysleksji
  • Strategia działań wobec uczennicy z symptomami ryzyka dysleksji
  • Strategia działań wobec ucznia z grupy ryzyka dysleksji
  • Strategia postępowania wobec uczennicy przejawiającej symptomy ryzyka dysleksji
  • Strategia postępowania wobec uczennicy z grupy ryzyka dysleksji
  • Wolontariat jako metoda uspołeczniania uczniów niedostosowanych społecznie
  • Edutaining English Experience (EEE)
  • Warszawska Liga Piłki Nożnej Ośrodków Wychowawczych i Domów Dziecka jako metoda wychowywania przez sport
  • Wolontariat jako metoda kształtowania nowej tożsamości osobowościowej wychowanek MOW w Szczecinie
  • Program terapii dla dziecka z mutyzmem selektywnym w edukacji przedszkolnej
  • Program dla dziecka przewlekle chorego w przedszkolu
  • Program terapeutyczny dla dziecka z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD)
  • Programy edukacyjno-wychowawcze w MOW w Szczecinie
  • Indywidualny pogram edukacyjno-terapeutyczny (IPET) dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w edukacji przedszkolnej
  • Indywidualny pogram edukacyjno-terapeutyczny (IPET) dla dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną w edukacji przedszkolnej
  • Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) dla dziecka z autyzmem
  • Skuteczne metody wychowawcze i terapeutyczne dla dzieci i młodzieży w oparciu o terapię poznawczo-behawioralną
  • Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim – przedszkole
  • Szkoła moim przyjacielem. O efektywnej współpracy poradni psychologiczno-pedagogicznej ze szkołą
  • Zajęcia rewalidacyjne z wykorzystaniem roweru w specjalnej szkole podstawowej w Częstochowie
  • Idź do góry